2010. május 9., vasárnap

Egy kis ízelítő! Szövegrészletek az Örökkön-örökkéből :)


-         Ezt meg hogy érted? – sziszegtem, és erősebben szorítottam a puskát a vállamhoz, mellyel kitámasztottam azt.
-         Ha nem iszol vért, és én megharaplak… ember lehetsz – mondta, és kivillantotta a fogsorát. Elragadott a gondolat egy percre… Ember… Nincs klán, nincs vér… nincs fájdalom.




-         Készen állsz? – J hangja komoly volt, és a tekintete úgyszintén.
-         Nem tudom – vallottam be…
-         Nem kell megtenned, te ez vagy, nem kell megváltoznod! – szorította meg a vállamat.
-         De igen… kell! – erős határozottság csillogott a tekintetemben, nincs visszaút.


-         Arya! – megijedtem, Dido hangja rémült volt a vonal túlsóvégén.
-         Mi történ Dido? – és a másik kezemmel befogtam a másik fülemet.
-         Anya… anya kórházba került! Megtámadták – remegett a hangja, mely már rekedt volt a sok alkoholtól.
-         Cissy néni – suttogtam – Ki támadta meg?
-         Nem tudni! A rendőrség nyomoz, de nem találtak semmit! Csak egy V betűt…

VIKING morogtam magamban némán!


-         Szóval te és Silver! – motyogtam, miközben az ujjaim között megforgattam a finom papír csipke szélét.
-         Igen – mosolygott Bill.
-         Bill… Ő ember – mondtam és a meghívót az asztalnak, csaptam.
-         Nem számít, összetartozunk.


-         Nenay… - szólalt meg halkan Zack. Erősen markoltam a wc peremét, miközben tartottam vissza azt, ami kikívánkozott a gyomromból.
-         Hánynom kell – mondtam, hogy vegye már észre magát.
-         Feltűnt…

-         Szóval ő a fiatok? – simítottam meg a baba puha bőrét. Ő volt a legszebb kisbaba  akit láttam egész életemben.

-         Igen – mondta büszkén Y.

-         De őt is üldözik, a tisztavérűek tüskék a Klán szemében – mondta Erin, és magához szorította a gyermek apró kis testét. Ökölbe szorult a kezem. Még egyszer nem! A múlt nem ismétli meg önmagát… Ezt garantálom!

-         Én voltam! Én tettem – kacagott Tybalt – Kár, hogy nem hallottad, ahogy sikítozott a kegyelemért, miközben azt sem tudta, hogy mi üldözi.

-         Egy ártatlan idős ember! Mit ártott a puccos francia képednek te mocskos buzi?! – kiabáltam és fejbelőttem.  Tybalt megdöbbent. Ahogy én is. A mozdulat olyan gyors volt, hogy én sem voltam tudatában. Holtan esett össze…


-         Fekete haj, bőr cuccok, és tetoválás. Alkohol éjjel nappal, és folytonos erőszak – mondta Wrath – Nem tudom, hogy mit vársz tőlem. Én elfogadtalak annak, ami vagy.
-         Gyűlöllek! Az összes vámpírt utálom. Magamat és téged is!
-         Már azt hittem az érzelmeid is megszűntek. Mond csak ki vagy te? – nézett rám egy soha nem ismert idegennel, pillantással.
-         Nem tudom… Arya Wolf. Egy biztos, Nenay már biztos nem!

-         A vérem! – jött rá hirtelen Rupert. – Te inni akarsz belőlem!

-         Muszáj, nagyon gyenge vagyok Rup… Ha én nem menthetlek meg titeket… akkor a senki sem – mondtam, miközben az üres Jack Daniles –es üveget szorítottam a kezemben. Az üveg éppen olyan tompán verte vissza a nap fényét, mint az én szívem az érzelmeket. Üres voltam, mint ez az üveg.

-         Velünk maradsz? – kérdezte aztán Rupert elém ült és megfogta a kezemet- Nem mész vissza Winwoodba?

-         Miért? Miért fontos a válaszom.

-         Mert mind szeretünk Nenay.

-         Arya – javítottam ki automatikusan.

-         A te neved Nenay! Wrath mennyasszonya vagy! Nem törölheted ki a múltat, az a részed! Befestetetheted a hajadat. Lehetsz totál részeg minden nap. Éheztetheted magadat, és vagdoshatod az ereidet is. De ettől még te nem leszel más.


-         Ugyan már Lily! – nevettem el magamat.
-         Miért… Hát nem romantikus. Egy vámpír és egy ember szerelme. Ward elől ír.
-         Fél vámpír a csaj, nem ember – javítottam ki, és a kezébe nyomtam a könyvet.
-         Olvastad? – nevetett fel. Lenéztem az üres tenyerembe… Persze, hogy olvastam… Ahogy azt a másik 13 misztikus szerelmes könyvet is, ami az ágyam alatt lapul. Mindent olvastam, és olvasom és fogok is, ami rá emlékezett.

-         Szóval Williams Wolf, és te akarod- e feleségedül az itt megjelent Silver Watson-t?

-         Akarom – csengett tisztán Bill hangja. Erőtől és szerelemtől duzzadt a mellkasa, és gondolom hamarosan a gatyája is…


-         Nem fogok megváltozni – törtem meg a vitát. Wrath tiszta tekintete megtalált.
-         Hogy mi? – csattant fel a Viking – Szenvedni akarsz? Ennél is többet? A harcot választod! Nem fogok megkegyelmezni az átkozott családodnak!
-         Én se a tiédnek – mondtam.

-         Szóval Július 31? – öleltek át karjai.

-         Július 31 – bólintottam.

-         Durván egy hónap – mondta mosolyogva Coleen.

-         Aha – tette hozzá izgatottan Erin.

-         Ez lesz a legnagyobb Rock and Roll esküvő az egész világon – nevetett fel Lou.

-         Teszünk róla – kacsintott rám Wrath…

4 megjegyzés:

  1. Hát kisanyám most aztán felcsigáztad az agyamat!!!!! XD
    Írtó jó lesz!!!
    Alig várom, hogy olvasshassam! :P
    Meghallgattam a zenéket is...egyre jobban szeretem Papa Roach-ot! (L) XD
    Mikor lesz fennt az első feji???
    Pux-pux-Pux

    VálaszTörlés
  2. Szia Vitti!

    Örülök neki, hogy sikerült ezt elérnem. Én is várom, hogy olvashasd! Örülök, hogy meghallgattad a zenéket.

    VálaszTörlés
  3. Jónak ígérkezik, és én bízom benned eléggé ahhoz, hogy tudjam, nem fogsz cserben hagyni! Sok sikert és sok olvasót, ne aggódj én is itt leszek, és ha csak időm engedi, írok neked hozzászólást. Ha sokáig nem írnék, ne könnyebbülj meg, nem szabadulsz tőlem ilyen könnyen! Jó lett a videó és a dizi, kíváncsian várom ezt a könyved is!
    PUXD

    VálaszTörlés
  4. Kedves PinBlue!
    Köszönöm a véleményt és a biztató szavakat. Ez nagyon sokat jelent nekem. Remélem is, hogy itt leszel! Köszönöm ezeket a pozitív gondolatokat XD!
    Puszi: Arya

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések