2011. január 1., szombat

Boldog új évet kívánok XD magyarán BúÉK. És meglepi! Part 1

Hát sziasztok, 2011-ben is Örökkön - örökké. Mindenkinek minden szépet és jót az új évbe, és egészséget, jó jegyeket a suliban, Robertes filmeket a mozikba XD. És egyéb szép dolgokat kívánok mindenkinek. Én is kedveskedek nektek valamivel, de ez nem fejezet. Viszont már dolgozom azon. 2010-es év a Mindörökké-nek volt az éve, úgy mond. Tehát emlékezetes, kínos, és vicces idézetek a Mindörökkéből!

A mesék, és legtöbbször az össze mese, nem a szerelemről, vagy a szőke hercegről ( jelen esetemben barna) szól. ( Nenay)


-         Nincs itt. Ma éjjel nem alszik nálam – aztán eszembe jutott, hogy soha nem is alszik.
-         Összevesztetek? – kérdezte aggódó hangon.
-         Nem. Legalább is annyira nem.
-         Megint mit csináltál? – nyögött fel szenvedően.( Nenay és Ford bá)

 
Szembenéztem a fegyverrel, és megszilárdítottam a remegő testemet. Bátran akartam meghalni. És méltóság teljesen, egy rockkerhez méltóan.( Nenay)

-         Rupert csinálta ezt? – kérdezte idegesen, és még inkább magához szorított, kockás hasizma az én pihi-puhi bőrömnek feszült. Nem válaszoltam, mert közelségének élvezete most egy erős nyugtatónál is többet ért.
-         Igen – suttogtam, ekkor jutott eszembe, hogy mi is van most Ruperttel.
-         Megfogom ölni – hörögte.
-         Nem! - ragadtam meg a tarkóját.
-         Elakart venni tőlem! – mondta, és a szeme úgy csillogott, mintha könnyek lennének benne.( Wrath és Nenay)

-         Ha valaha is olyan helyzetbe kerülök, hogy vissza kell térjek Winwoodba – nagyot nyeltem, mert Wrath arca jelent meg hirtelen előttem, ahogy a fájdalom ragyog tökéletes vonásain – mehetnék hozzád?
-         Jézusom! Mit csináltál!? – kiabált.( Nenay és Diego)

-         Hát nem érted Lou!? – tapsikolt már örömében Lujza. Igazából egyikünk sem értette, hogy minek örül ennyire.  A hasamba lévő folyamatos szúrás nem volt olyan kellemes, és szerintem Lou is azon tanakodott, hogy ebben mi az ami olyan fene mód jó.

-         Nenaynak lehet babája! – mondta és ragyogó mosoly jelent meg az ajkán… szinte meghatódott, átszellemült az arca.

-         Milye? – kérdezte ijedten Lou, és úgy megszorította a kezemet, hogy kétrét görnyedtem.

-         Kicsi babája – mondta Lujza.

-         Ó hogy az – suttogtam, a mikor Lou nem hagyta abba a kezem szorítását.

-         Egyet értek – mondta Lou. Arca vámpírságához képest is túl sápadt volt.( Nenay és Lou, Lujza)

-         Mi ez a nagy csönd? – kérdezte meg végül, és csípőre tette a kezét.
-         Nenay megbetegedet – mondta vigyorogva Lujza. Hát Billtől hiába várt több lelkesedést. Mi Wolfok hívei voltunk a hosszú csendes döbbenetnek.

Bill úgy ahogy volt ledermedt és meg sem mozdult, a szemét rám majd Loura szegezte. Mindegyikünk arca ugyan abban a grimaszban volt.

Lujza bosszúsan nézett ránk, kissé sértetten is.

-         Azt hiszem le kell ülnöm – állapította meg Bill és a karfájára ült annak a kanapénak amelyet Louval osztottam meg. ( Bill és Lujza)

-         Eredeti – hallottam meg Wrath hangja. Mindig is voltak eltérések a zenei ízlésünkben. Hát igen. Ízlések és ízléstelenségek. ( Wrath és Nenay)

-         Hát – nagyon rosszfiús kifejezés jelent meg az arcán – hmm. „ Szeretném neked adni magam…” – idézte. Olyan vörös voltam amilyen vörös csak lehettem. Megalázta Rockker énemet. Beadta a KO-t ezt már nem tudtam védeni. ( Wrath)

Szevasz vámpír a nevem J – mondta az alak (J)
-         Ijedten szorítottam  magamra a takarót. A sas csak ezt mondta: - Hello, J vagyok! Kértek óvszert?

Zihálva vettem a levegőt, úgy vágódott fel a szemem, mint egy csapóajtó.
-         Hello J vagyok! Kérsz gyógyszert? – rázogatott J.
Nem kérek óvszert! – krákogtam. (J és Nenay)

-         Én nem eszek húst! – motyogtam, mert a hasamból, hirtelen kikívánkozott a pálesz.
 J-nek úgy szaladt fel a szemöldöke, mintha még sose hallott volna a vegetáriánizmusról.
- De te vámpír vagy! – mondta hitetlenkdve. ( J és Nenay)

És egy számomra hihetetlen ám de mégis klassz kép. Mondjon bárki bármit szerintem Rupert akkor is rohadt jó pasi!:








 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt, tényleg ezek az egyik legjobb részek! De Rupert? Ízlések és pofonok! Gyerünk tigris mássz rá!!!!
    Hola!

    VálaszTörlés
  2. Nagy volt!! "kérsz óvszert??" ez nagyon állat!! :)
    Szia :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt most nem én készítettem, de elismerésem a kivitelezőnek! Remélem hasznát veszed majd! Kérlek nézd meg az e-mail címed!
    Hola!

    VálaszTörlés
  4. szia király gratula
    B.U.É.K.
    puszy

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések