2011. május 3., kedd

Kedves Olvasók!

Nagyon sajnálom, hogy az utóbbi időben nem jelentkeztem, bár annyira nem is. Nagyon szeretlek titeket, akik mindig rendszeres komival dobtatok meg és véleményt nyilvánítottatok a fejezetekről. Nem akarok ígérgetni az Örökkével kapcsolatban, ha úgy érzem, akkor lesz új fejezet. De mint tudjátok, már hosszú ideje bajlódtam a fejezetekkel.

Úgy érzem ez a vámpíros dolog, most távol került tőlem. Nem zárom be a blogot, szó ne essék róla. Nem hagyom abba átmenetileg az írást. Csak arra kérlek titeket, hogy értsétek meg, hogy most úgy mond nem vagyok Nenays üzemmódban.

Fölöslegesek ezek a nagy szavak, mert nem vagyok író, hogy úgy beszéljek erről a blogról, mint egy könyvről, de nekem sokat jelent, de egyenlőre nincsenek jó ötleteim, és valahogy mindig átmennék egy Harry Potteres irányba. Ami nekem bejönne, de végleg elrontaná ennek a stílusát. Gondolom nem örülnétek ha hirtelen Nenay a Roxfortba kerülne, és Fred meg Geroge vámpírokat üldözne...

Na fel a fejjel, én is próbálkozok majd. Ezért van ez a kihagyás, de gondolom ez más veletek is volt így.

Cupp: Arya
UI: Azért nem bánom a szünetes dolgot, mert addig kidolgozom a további fejezeteket, ha lesznek jó ötleteim.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nos...én szomorú vagyok és egy kicsit csalódott is. Én kíváncsi voltam, hogy mi lesz ennek a vége. Már 2 egész történet készen van belőle. Szóval, ez most zokul esett. Én kíváncsi voltam, hogy össze fog-e valaha házasodni Nenay és Wrath? Vagy mi lesz Billel és Silverrel? Itt hagytál egy tucatnyi kérdést megválaszolatlanul.... :'(
    DE...remélem, hogy kapunk folytatást. Mármint tényleg remélem, nem csak írom, vagy ilyesmi. Hanem minden egyes szó komoly amit itt leírok. Szóval...ne felejts el minket, hogy mi várjuk!
    Puszi: Silver

    VálaszTörlés
  2. ÓÓÓ és a kis vöröst is szerettem benne: Rupertet. :D Ki ne hagyjuk már őt sem!

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések