2010. november 6., szombat

Kedves olvasók!

Hát némi félelemmel ugyan, de felétek fordulok egy bizarr ötletemmel. Mit szólnátok hozzá, hogyha... jobban megismerhetnétek egyes szereplőket? Azt találtam ki, hogy feltehetnétek kérdéseket a történet szereplőinek, akik természetesen válaszolnának a kérdéseitekre, illetve az is lehetséges, hogy az egyik szereplő kérdez meg valamit a másik szereplőtől. De akár tőlem is lehet személyesen kérdezni.

A dolog úgy működne, hogy feltennék egy szavazást az oldalra, hogy ki kérdezzen kitől, mármint, hogy ti ---tőlem
Ti----Szereplőktől
Szereplő--- Szereplőtől

Ezután írnátok egy komit, hogy ti kitől kérdeznétek meg. De az is lehet, hogy egyszerűen megírjátok, hogy ki az akitől kérdeztek.

Példa

Miért kapta a könyv sorozat az Örökké címet?

Sokáig hadilábon álltam vele, hogy mi legyen a könyv címe. Nem is tudtam mikor neki kezdtem írni a történet első könyvét. Aztán a szöveg írása közben hallgattam egy klassz együttest a Papa Roach-t. És nagyon tetszett az a szám, ami megihlette az első oldalokat. A szám címe Papa Roach - Forever. Innen már könnyen lehet következtetni a névre XD.

Ehhez hasonló vagy pikáns, humoros kérdéseket várok. Mindent amit tudni akartok! XD 
Várom a kérdéseket, vagy ha nem jó az ötlet akkor azt is mondjátok meg. 

2 megjegyzés:

  1. szia itt vannak a kérések:
    szia miért magányos Bill?
    haza megy valaha Arya?
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Kedves demon!

    Bill azért magányos, a történetben már utaltam rá párszor, mert szerelmes Elizabethbe, aki mint tudjuk Edmund párja. Bill összes testvére megtalálja azt akivel együtt akar lenni örökké, de neki senki sem jutott idáig. A család, most, hogy nincs velük Nenay széthullott, és Bill aki eddig is igen kevés szerepet töltött be, most úgy érzi, még kevesebb lehetősége van társat találni.

    És igen Arya haza fog menni.

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések